6 problémov Samsung Galaxy S8 a ako ich vyriešiť

Samsung Galaxy S8 je v predaji iba od konca apríla a už má na konte viacero problémov. K dnešnému dňu sme ich napočítali 6 a to je ešte otázne, či je bude konečné číslo. Nižšie si popíšeme jednotlivé problémy a možnosti ich riešenia. 

Obrazovka s červeným odtieňom

Tento problém bol jeden z prvých, ktorý hlásili čerství majitelia telefónov Samsung Galaxy S8. Problém obrazovky spočíva konkrétne v tom, že naberá výrazný červený nádych. Hlavne pri bielej farbe je tento problém najviac viditeľný. Samsung okamžite reagoval vyjadrením, že problém je spôsobený základnými továrenskými nastaveniami zaslaných zariadení.

  • Riešenie: Bohužiaľ, nie je to možné vyriešiť pokiaľ Samsung nevydá softvérový update na riešenie daného problému. Spoločnosť aktuálne zasiela prvé aktualizácie do zariadení, ale čas dodania k jednotlivým zákazníkom sa môže líšiť. Po nainštalovaní aktualizácie by mal byť problém odstránený. Používateľ by mal následne možnosť prispôsobiť si v nastaveniach obrazovky farebný rozsah odtieňov obrazovky a zbaviť sa červeného odtieňu.

Problémy s Wi–Fi 

Viacerí používatelia hlásili problém s Wi–Fi pripojením. Konkrétne popisujú, že pripojenie zrazu úplne padne a po nejakom čase znova naskočí bez konkrétneho dôvodu.

  • Riešenie: Samsung oznámil, že vydá update na vyriešenie tohto Wi–Fi problému. Spoločnosť hovorí, že problém je konkrétne pri spôsobe, ako zariadenie komunikuje s bezdrôtovou sieťou (prístupový bod). Problém pri komunikácii s bezdrôtovou sieťou môže byť zapríčinený aj nastaveniami telefónu. V tomto prípade Vám ale softvérového aktualizácia nepomôže a je potrebné resetovať telefón podržaním tlačidla na pravej strane telefónu. Rovnako môžete skúsiť v nastaveniach zariadenia resetovať nastavenia siete.
Samsung Galaxy S8; Zdroj: http://www.samsung.com/global/galaxy/galaxy-s8/

 

Bezdrôtové nabíjanie

Prekvapivo veľké množstvo majiteľov Galaxy S8 hlásilo na oficiálnych fórach a online stránkach problém s bezdrôtovým nabíjaním. Podľa vyjadrení majú zariadenia problém sa nabíjať s vybranými bezdrôtovými nabíjačkami. Aj po resete zariadení nabíjanie nepokračuje. V niektorých prípadoch používatelia hlásia, že na obrazovke zariadenia sa objaví hlásenie „Nabíjanie zastavené“.

  • Riešenie: Samsung bohužiaľ stále neoznámil riešenie tohto problému a používatelia sú stále viac otrávenejší. Problém konkrétne nastáva pri starších modeloch bezdrôtových nabíjačiek, ktoré by síce mali byť kompatibilné, ale z nejakého dôvodu nevedia komunikovať s bezdrôtovým nabíjacím prijímačom telefónu. Viacero používateľov tento problém vyriešilo zakúpením nových modelov bezdrôtových nabíjačiek.

Zlé zobrazenie aplikácií

Samsung S8 prichádza so zvláštnym rozlíšením 18:5:9. Toto rozlíšenie môže byť problémom pri väčšine aplikácií. Vo viacerých prípadoch sú aplikácie navrhnuté pre prácu na obrazovkách v štandardnom rozlíšení 16:9. V niektorých prípadoch teda môže nastať že aplikácie sa v zobrazení na celú obrazovku neroztiahnu na celú plochu a na bokoch zostávajú čierne stĺpce.

  • Riešenie: Aby sa Vám aplikácie zobrazili na celú obrazovku, v nastaveniach obrazovky je možné nájsť „Full screen apps“, kde je uvedený zoznam aplikácií a možnosť voľby zobrazenia jednotlivých aplikácií na celú obrazovku. Jednoducho zakliknite. pri ktorých aplikáciách chcete, aby sa automaticky roztiahli na celú obrazovku. Treba ale upozorniť, že pri tejto možnosti môžu byť aplikácie „useknuté“ na vrchu a spodku a niektoré informácie sa Vám nezobrazia.
Samsung Galaxy S8; Zdroj: http://www.samsung.com/global/galaxy/galaxy-s8/

Namočenie reproduktora

Galaxy S8 prichádza s ochranou IP68, čo znamená že je odolný voči vniknutiu vody do zariadenia. Smelší používatelia to už aj otestovali a ponorili zariadenie do vody. Viacerí následne nahlásili, že po vybratí zariadenia z vody postrehli skreslenie a praskanie zvuku pri prehrávaní zvuku.

  • Riešenie:  V prípade kontaktu telefónu s vodou je najprv potrebné uterákom vysušiť telefón. Čím menej vody sa dostane do zariadenia tým lepšie. Následne nepoužívajte reproduktory aspoň hodinu a počkajte, kým vlhkosť, ktorá môže byť v zariadení, vyschne. Podľa používateľov by po 1-2 hodinkách mali byť reproduktory späť v normále. A všetko by malo fungovať, ako predtým.

Resetovanie v prípade zamrznutia aplikácie

Čas od času Galaxy S8, ako každý iný telefón, zamrzne. Môže to byť zlou aplikáciou alebo chybou v softvéri. Bez ohľadu na príčinu, v týchto prípadoch nebudete môcť použiť ani domáce tlačidlo a pokračovať v práci.

  • Riešenie: Vo väčšine prípadov je najrýchlejším a najjednoduchším riešením problému  tzv. soft reset. Jednoducho podržte tlačidlo vypínača na pravej strane zariadenia a budete môcť zvoliť možnosť resetu.

Ak ale Vaše zariadenie vôbec nereaguje, budete musieť podržať tlačidlo na 10 a viac sekúnd. Nakoniec Vám Galaxy S8 ponúkne voľbu resetovania alebo vypnutia zariadena. Po resete by ste mali znova získať prístup k aplikáciám.

V prípade že ste majiteľom Galaxy S8 alebo iného mobilu a máte problémy, neváhajte navštíviť našu pobočku, kdekoľvek na Slovensku. Tu vám s ochotou pomôžu naši profesionáli.

Zdieľaj článokShare on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterEmail this to someone
alebo klikni, ak sa ti páči

10 názorov k “6 problémov Samsung Galaxy S8 a ako ich vyriešiť”

  1. Ja mam taky problem s telefonom ze ked pouzivam mobilne data tak na obrazovke sa neobjavi cetova hlavicka ani viber. Ani nevyda zvuk pri prijati spravily na messenger ci viber. Preco? Dakujem

  2. Na Samsungu Galaxy S 8 při příjmu hovoru přes Viber nebo What shup se neobjeví na displeji uložené foto volajícího ani ovládací sluchátka, ale jen slabý bílý malý proužek se jménem volajícího a zvukem …toto se děje i na jiném mobilu stejného typu…jde s tím něco dělat ???

  3. Dobrý deň.
    Na mojom telefóne mi zrazu ide veľmi potichu zvuk. Aj keď počas hovoru strácam tlačidlo zvýšenia zvuku, je na plátno a veľmi potichu počujem. Viete mi niekto poradiť či s tým? Dakujem

  4. kupila som samsung galaxy s8 mam ho dva tyzdne dnes som ho vypla a viac mi nejde zapnut potrebujem surne pouzivat mobil a napriek vsetkym radam mi na obrazovke zostalo modre pozadie v strede sipka ktora je ,,zamrznuta,, a pod nou napis Downloading…. a dost neda sa ano restartnut ani podrzanim praveho tlacitka 10 sekund….nic mobil je novy nikdy nespadol jednoducho som v ,,nahrata dakujem

    1. Stlač súčasne tlačidlo hlasitosti dolné a power na 7 sekúnd, telefón sa vypne teda reštartne. Ak by sa iba vypol, tak ho normálne zapni.

  5. Pri nejakej nepozornej manipulácii som zrušila z domovskej obrazovky aplikáciu Počasie, chcem ju spať. Raz sa mi to už stalo, aplikáciu dom našla vo W… ako sa tam dostanem?

    1. Klikni na prázdne miesto na obrazovke a zvoĺ Widgety. Tam si nájdi Počasie, klikni naň jedenkrát krátko. Objavia sa Ti 3 možnosti v akej veĺkosti to chceš mať na obrazovke 3:3, 5:1 a 5:2. Vyber si, klikni a podrž, ktorá Ti vyhovuje najviac :):):)

  6. Mám problém,že zapnem galeriu alebo fotoaparat alebo hocico a chcem dat tlacitko dozadu alebo upne prec na obrazovku (tapetu) a musim naprv stiahnut od vrchu hore prstom a az potom mi to dole ukaze .. nemohol mi to shn volako vypnut alebo nieco prepnut ??

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená.