top of page

Často kladené otázky

Prečo si vybrať Pôjdeto?

  • Široká sieť servisných centier

  • Väčšina servisov a opráv na počkanie

  • Garancia kvality – neplatíš, ak ti naši technici nevedia poradiť

  • Diagnostika problému tvojho zariadenia zadarmo – pri objednaní servisného úkonu

  • Skúsení a profesionálne vyškolení technici

  • Problém vyriešime aj na diaľku, alebo k tebe pošleme technika

Online služby Pôjdeto

Aká je pracovná doba Pôjdeto linky?

Bezplatná linka Pôjdeto je ti k dispozícii denne od 8:00 do 20:00 na bezplatnom čísle 0800 800 700.

Ako si môžem objednať online služby Pôjdeto?

Online služby Pôjdeto si môžeš objednať prostredníctvom Pôjdeto linky na bezplatnom čísle 0800 800 700.

Ako a kedy zaplatím za online poskytnuté služby?

Platbu za online služby Pôjdeto môžeš uhradiť po jeho zrealizovaní do faktúry Slovak Telekom (Platí pre zákazníkov ST s fakturovanými službami).

Je na online služby Pôjdeto poskytovaná záruka?

Na servisné služby poskytujeme záruku v zmysle zákona po dobu 3 mesiacov, od poskytnutia servisnej služby.

emil1.png

Servisné centrum Pôjdeto

Kde môžem nájsť servisné centrum Pôjdeto?

Servisné centrum Pôjdeto sme pre teba pripravili na vybraných Telekom Centrách. Detailnú mapu servisných centier nájdeš v časti Kontaktné info/Mapa servisných centier. Opravy mobilných telefónov prijímame v každom Telekom Centre.

Aká je otváracia doba Pôjdeto servisného centra?

Bližšie informácie o otváracej dobe servisných centier Pôjdeto nájdeš v časti Kontaktné info/Mapa servisných centier.

S čím mi vedia pomôcť v Pôjdeto servisnom centre?

V servisných centrách Pôjdeto poskytujeme komplexné poradenstvo a servisné služby, realizované prostredníctvom skúsených, certifikovaných technikov, a to na počkanie. Vykonávame tiež servis a opravy väčšiny značiek mobilných zariadení na počkanie, alebo prijatím do servisného centra (opravy spravidla 3–4 dni).

Kde môžem odovzdať svoj mobilný telefón/tablet na opravu?

Pokazené zariadenie zakúpené v Slovak Telekome môžeš odovzdať v ktoromkoľvek Telekom centre. Tvoje zariadenie zašleme na opravu na centrálu, opravíme a bezplatne vrátime na rovnaké Telekom centrum, kde si ho môžeš pohodlne vyzdvihnúť.

Nájdi si najblizšie Telekom centrum. Klikni TU.

Zariadenia zakúpené mimo Slovak Telekom vieme prevziať iba v kioskoch Pôjdeto, ktorých zoznam je uvedený vyššie.

Výjazdový technik Pôjdeto

Ako si môžem objednať služby prostredníctvom technika?

Služby Pôjdeto vykonávané prostredníctvom výjazdu technika si môžeš objednať na bezplatnej Pôjdeto linke 0800 800 700, alebo v servisnom centre Pôjdeto.

Aká je pracovná doba pre výjazd technika?

Výjazdy prostredníctvom technika realizujeme počas pracovných dní od 8:00 do 20:00.

Ako a kedy zaplatím za služby Pôjdeto vykonávané prostredníctvom výjazdu technika?

Za služby vykonávané prostredníctvom výjazdu Pôjdeto technika môžeš zaplatiť vo faktúre (ak si zákazníkom ST), až po ich poskytnutí.

Ako dlho budem čakať na výjazd Pôjdeto technika?

Pri objednávke na službu prostredníctvom výjazdu Pôjdeto technika, závisí termín a čas návštevy technika od vzájomnej dohody.

Kde nájdem cenník služieb Pôjdeto?

Cenník servisných služieb Pôjdeto môžeš nájsť v časti „Praktické odkazy“.

Poskytujete záruku na zásah vykonaný prostredníctvom Pôjdeto technika?

Na servisné služby, v zmysle zákona, poskytujeme záruku po dobu 3 mesiacov od poskytnutia servisnej služby.

bottom of page